La Borsa
Més valors
Economia

Comerç a cel obert a punt a Ripoll i Puigcerdà

La Generalitat dóna suport als respectius plans de dinamització amb un conveni

El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, ha signat convenis de col·laboració amb els ajuntaments i les associacions de comerciants de Ripoll i Puigcerdà per dinamitzar els respectius centres comercials a cel obert. Recasens ha remarcat que una de les prioritats del Departament d'Empresa en matèria de comerç és potenciar la cooperació entre les petites i mitjanes empreses comercials que contribueixen a la renovació de l'activitat comercial, impulsar la renovació i la innovació en el sector i vehicular la col·laboració amb altres administracions per a la dinamització dels centres comercials urbans. L'objectiu d'aquest programa és donar suport als ajuntaments i les associacions de comerciants de Catalunya per a la consolidació d'aquests espais comercials.

Els ajuntaments de Ripoll i Puigcerdà treballen per donar suport al sector comercial dels seus respectius municipis i els convenis signats amb la Generalitat han de servir per ajudar a consolidar aquests equipaments comercials col·lectius urbans en els motors de la revitalització comercial i urbanística del seu entorn.

A Ripoll, el pla d'actuació 2015 de la Unió de Botiguers preveu entre altres coses la campanya de rebaixes, els tallers formatius, la Ripiganga, la Fira de les 40 hores, la Ripigolfa, l'acció Un balcó, una flor, les aules de formació, accions d'identificació comercial i publicitat, i distribució de promocions. El pla també inclou l'acció Busca'm al museu, accions per a nous socis, la campanya de Nadal, la campanya de sensibilització, i la tornada a l'escola. El pressupost total del pla d'actuacions és de 30.870 euros, 14.000 dels quals a càrrec del departament a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda.

A Puigcerdà, el pla d'actuacions, impulsat per l'Associació Comarcal de Comerciants de la Cerdanya, preveu accions com ara les de promoció pel Carnestoltes, la Festa del Trinxat, la Setmana Santa, Sant Jordi i la Segona Pasqua, el bustiatge comarcal, Sant Joan, la targeta de fidelització, la iniciativa Compra de Nit, els Carros de Compra i la Campanya de Nadal.

El pressupost és de 18.789 euros, 11.273 són a càrrec de la Generalitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

El preu de la llum caurà quasi un 50% aquest dimecres fins als 108,73 euros MWh

El govern espanyol aprova un paquet d’ajudes de 720 milions d’euros per al sector turístic

Madrid

El BCE ha mantingut al novembre les compres setmanals de deute per la pandèmia

Frankfurt

Calviño, candidata de la UE a presidir el principal òrgan assessor de l’FMI

Brussel·les

El govern espanyol espera una resposta “positiva” de GWM a l’oferta pels terrenys de Nissan abans del 17 de desembre

MAdrid

Els ministres de Finances de la UE acorden donar més flexibilitat als estats per fixar tipus d’IVA reduïts o zero

Brussel·les

Les vendes dels vehicles d’ocasió pugen un 11% al novembre per la crisi de subministraments

BARCELONA

El preu de l’habitatge a l’Estat puja un 9,5%

BARCELONA

Suport d’Aragonès al sector de la ceràmica de la Bisbal

LA BISBAL D’EMPORDÀ